Begonvil1 Bebeğim 2 haftalık eşim saçını kesip ağırlıkça altın verelim diyor evet sünnet olduğunu biliyorum ama bebeğimin saçlarına da hiç kıyamıyorum dımdızlak kalmasını istemiyorum bir de kız çocuğu. Yaptınız mı siz sizce yapılmalı mı?
Mom0911 Begonvil1 yapmadık biz öyle. Sonradan duyduk öyle yapılması gerekti diye kayınvalidem söyleyince 😁
esraeerdogann Begonvil1 1 hafta içinde yapılması sünnet ☺️ Eğer kestirmek istemezseniz tahmin yürüterek gramını ona göre parasını verin olur mu bilmiyorum ama böyle yapan insanalr var çevremde
Asyaipek Zaten dökülücek saçları kuzum kızım doğduğunda kapkara saçları vardı üstleri komple döküldü yanlar kaldı düğün dernek filmindeki tüpçü Fikret’e benzemişti 😂😂
Sukursebebiii Begonvil1 biz de yaptik 😃 kis bebegiydi sapka ile folan gecistiedik ama soyle soyleyeyim zaten saclari dokulecek sizin duzenlice kendinizin kesmesi daha iyi olur aslinda 😊
Birprensesannesi27 Begonvil1 cok sevap ve cok saglıklı bende aklım yoktu kesmedim şimdi 4 aylık hic kıyamıyorum ama cok cansız sacları
Damla29 Begonvil1 dediğinizi duymuştum altın veya gümüş ağırlığı kadar para veriliyor diye biz kesmedik 11 aylıgız doğum gününü bekliyorum ondan sonra kesicem ama dediğiniz sünnet sanırım yapılması gereken bi durum değil diye biliyorum ama 2 haftalık bebek için cok erken kafası yumusak bıngıldagı oturmamiş daha bilemedim
Necla61 Ben asla kıyamıyorum bir teline bile 11 aylık yaşına girmek üzere saçlar kıvır kıvır ve uzun bu sıcaklarda zor olsa da kıyamıyoruz eşimle çok kıymetli yaa saç teli bile🙈