Merhaba anneler bebeğim ne emzik ne de biberon almıyor ve ben 1 ay sonra işe başlayacağım ne yapacağımı bilemiyorum çok zor durumdayım bu durumu yaşayanınız oldu mu sadece meme emiyor bu durumda hep yanında olmam gerekiyor ama bu mümkün değil çalışmak zorundayım ve işe başladığımda 4 aylık olacak ek gıda da veremem.