Merhabalar. Bebeğim 48 günlük düzenli bir uyku bekleyemem belki ama gelişimi ve benim de psikolojim için uyuması gerek. Bakın dün yalnızca gündüz 2 saat uyudu sonra gece de 5 saat. Yani daha 2 aylık olmayan bir bebek nasıl bu kadar uykusuz durabilir. Doğduğundan beri böyle tilki uykusu gibi 15 dklık uykular uyuyor bi bakıyorum uyanmış. Hem anne sütü hem mama alıyor uyumadıkça sürekli beslenme ihtiyacı oluyor. Sütüm artsın diye çok çabaladım burda hemen sütünü artırmaya çalış yorumları gelir ama emzirme danışmanı ile de çalıştım sütüm artıyor mastit oluyorum sonra sütüm azalıyor kısır döngü zaten çok attığında bile bebeğim doymuyor sütümle mutlaka mama veriyorum. Yani karnı doymuyor değil aksine çok yiyor mama da meme de emiyor kimi zaman reddetse de memeyi hep teklif ediyorum. Ama son günlerde bu uykusuzluğu öyle bunalttı ki evde her yer karman çorman evi toplamak değil wcye gidemiyorum. Uyumuyor ve hep yanında istiyor. Genelde omuzda sakinleşiyor ama geceleri bence artık uykusuzluktan o kadar yoruluyor ki hiç durmadan ağlıyor ama uykuya dalması saatler sürüyor🥺 gece uykusu 8 de başlamalı dimi bizim 11 de en erken. Ben ne yapayım şaşırdım çok üzülüyorum çok yorgunum anneme geliyorum arada mekan değişikliği de yaramıyor onun evi daha serin uyur diyorum yok sabah 6.30 dan bu yana 45 dk falan uyudu o yani.