Kızlar yeni ek gıdaya geçtik püreye ezip veriyorum meyve ve yoğurt yiyor ama 10 kaşık anca yiyor ve ne zamanlar verecem tam bilmiyorum hiç ek gıdaya geçmiş gibi değil mama yiyor hala zaten doyumluk değil tadımlık ama ben nasıl alıştırcamı ne zamanlar ne vereceğimi bilmiyorum öğlen yoğurt veriyorum mamadan önce yemezse mamadan iki saat sonra veriyorum ama az yiyor sonra ara ara meyve püresi siz ne yediriyorsunuz bana yardımcı olun lütfen