sevdanurrrrr kızım 23 aylık hep cirtlı kullanıyoruz ama kilot bez denemek istiyorum kullanıp memnun kalan varmi
Yasemin89- sevdanurrrrr benim kızımda 23 aylık şu an. 1 yaşından beri külot bez kullanıyorum aşırı memnunum sleepy kullanıyorum
sevdanurrrrr Yasemin89- bende seleppy kullanıyorum ama çirtli kilot bezide selepy aldicam sızdırma yapıyormu
Kubrayusaberk Bende daha bugun sleepy külot bez aldım ama sanki sıkıo bedenleri küçükmüş sanırım 13 kilo oğlum 5+ aldım..ama cırtlı beze göre rahatlık bence cünkü oğlumun altını değiştirmek tam bi işkence artık😊