anayimbennana ben de meme reddi zaman zaman yaşadım. Silikon kaşıkla verdim hep. Evet biberonla vermemeye çalışın alışmasın.Şu an geçici bir meme reddidir biberona alışınca memeyi tamamen bırakabiliyorlar. Ben iyi ki kaşıkla vermişim diyorum. Ek gıdaya geçince çok rahat ettim. Kaşığa zaten alışkındı ek gıdaya hemen alıştı. Tabi olabildiğince emzirerek vermeye çabalayın açlık süresi artmasın diye mecbur kalınca kaşıkla verin. Kaç aylık bebeğiniz. Ben genelde atak haftalarında Red yaşadım sonra hep düzene girdi