Yelekciseda 4 buçuk aylık bebeğim var bebeğim çok zorlamasada çok yorgun bitkin hissediyorum 2 buçuk aylıkken başladı onun öncesi çok enerjiktim çok hareketliydim neden böyle oldu anlamıyorum sizde de böyle bir durum var mı ?
Eesay Yelekciseda bebek çok yoruyor insanı çok haklısınız. Ama kan değerlerinize de baktırın mutlaka eksiklik varsa takviye edilsin
Gozde85 Yelekciseda canim geçmiş olsun bendede vardi kan tahlili yaptırıp.eksiklige gore takviye kullanmanı tavsiye ederim gerçekten cokniyi oluyor saglik ocaklari yapiyor