Linamommg Her grip olan normal grip oldum diyor bu Delta varyantı olabilir koronavirüsü olabilir ama yok ben gribim diyorlar tanıdıklarım bn korkarken onlar rahat
Nefeshiramm Linamommg hiç sorma zaten grip gibi geçiren de var yanii hastaysan önlem amaçlı koru kendini yoookkk illaaa bize de bulaştırcaklar
Rabiamhmt Linamommg aynen ya arkadasımın kayınvalıdesı grıp oldum falan demıs arkadasımda tatıle gıttı onlara hepsı korona olmuslar suan arkadasımda karantınada ayrıca test yapmaya bıle zorla goturuldu kayınvalıdesı
Ikrazumra19 Linamommg ama bir yerde okumustum grip olan insanlarda da covid testi pozitif cikiyormus zaten testlerinde guvenilir olmadigi kanitlanmis neye inancax bilmiyorum kandan bakilcak diyorlar
Nefes1490 Linamommg eşim aşı oldu 3 gün önce adam grip sesi bile cikmyo ben anlamadm ki bu nasl bir lanet Allah ailemzi korusn ins valla biktm artk etimle kemigimle bu dünyanın derdinden biktm
Linamommg Nefeshiramm ay sorma otur evın de kardesım gelme ya sınır oluyorum kız kımse takmıyo ya almıyom korkumdan kımseyı esımın aılesı gelmek ıstedınde bıle yok dıyorum ama kaynanama daha ne dıyebılırımkı gelmek ıstedınde bıde kız gelıyo dahada bulasıtrııcı
Linamommg Rabiamhmt al işte of kırkuyorum ben ya Alah korusun gecırmedım gecıemek ıstemem cocugum olmasa umrumda degıl ben nası bakarım el kadar bebege alah askına ya
Linamommg Nefeshiramm aynen ya kıs gelcek bıde dahada rısklı bana gelmek ıstedıklerındenapcam bn ya kaynanamlar onşarda hep grıp oluyolar
Linamommg Rabiamhmt bende bırakrım gırmeyı zaten gıtmezdım az az gıderdım kestım ma nereye ladae bole devam edecez boguldum bu hayattan
Linamommg Nefes1490 yemın ederım bende bıktım yasamak denılırse buna ya ınsan kırkuyor kı bır kapıya ell vursun cocugumla dısarıdayız ellemk ıstıyor bı yerı yok annecım dıyorum hunah degılmı ya kesıd edemıyorlar bıle
yyaseminsahinn Linamommg babam ve annem onlarda yok gribiz daha öncede böyle olduk falan dediler. Anne baba gidin test yaptırın zorlaya zorlaya test yaptırdık pozitif hemde delta varyantlı annem hafif atlattı babam şuan entübe inşallah iyi olcak