_papatya_2333 ilki genel ikinci ve üçüncü spinal oldu. 2. Ce baş ağrısı filan bilmedim ama canlı canlı kesildim uyuşmadan vakit dardı ve dayanacaksın dediler uydurursak bebek ölür. Sonra acıdan bayılmışım zaten. Aklıma geldikçe ağlıyorum 🙄 3. De uyuştum şükür ama 3 gün baş ağrısı çektim. Kişiden kişiye değişiyor galiba umarım sorunsuz alırsın meleğini kucağına 🤗