gocebebirbayan Bebeğimin ateşi düşmeyince (aşı sebebi ile) fitil koydum 30 dk önce. Hala ateşi düşmedi. 38.2 ve vücudu yanıyor. Ne kadar süre sonra calpol verebilirim?
Synmannesi gocebebirbayan canım fitil verdin zaman 8 saat veremiyorsun diye biliyorum çünkü ağır fitil ılık duş aldır
gocebebirbayan Kk41 koydum canım ama geri yükseliyor 😢 içeriyi 26 dereceye düşürdüm ama yine de yanıyor
gocebebirbayan Rozalinda hayır. Altında şort ve atleti var üstünde. Klima açık üşütür bu sefer de. Ayakları soğuk. Alnı 37 derece. Koltuk altı 38.1
gocebebirbayan denizzzz95 saat 15:00 gibi aşı olduk. Akşama ateşi çıktı hala uğraşıyorum düşürmek için 🙁 dünden beri
Rabiamhmt gocebebirbayan cnm klimanın yanında tutma ası olmus bebegı keske fıtılden once calpol verseydınız ama bezlerı ıslat alnına koltuk altlarına falan bırak
gocebebirbayan Rabiamhmt klimanın yanında veya karşısında değil hayatım ya. Klima uzakta. 27 dereceye ayarlı. Calpol akşamdan beri 6 saate duruma göre 4 saatte bir veriyorum dünden beri
gocebebirbayan denizzzz95 sağol canım. Düşürdüm sonunda çok şükür Allah’ın izni ile 🙏🏻😊 inşallah tekrar yükselmez 🙏🏻
denizzzz95 gocebebirbayan şimdilik yükselmedi ama 2 saat boyunca durmadı hep ağladı çok üzüldüm ağrısı varsı😔