Kizim 10 aylik. Bu ara esimin ailesinin yaninda geldik ve korona olduk simdi karantinadayiz. Kizimin burun hiriltisi var sadece ama geldigimizden beri cok az yemek yiyor. Evde mama sandalyesinde daha guzel yiyor baska yere de gidemiyor. Ama burda durduramiyorum surekli gidiyor bi yerlere agzini acmiyor. Kahvaltida ne versem yemiyor ne yapabilirim ?