Merhaba kızlar. Oğlum 13 aylık ve yaklaşık 2 ay önce odasını ayırdım. Çok sık uyanıyor geceleri. Önceden böyle değildi. Karnı da tok uyuyor açlıktan olacağını sanmıyorum. Nadiren 2 defa uyanıyor. Genelde saat başı uyanır oldu. Fikri olan var mı? Oda ayırdıktan sonra bu durumu yaşayan var mı? Alışması gerekmez mi artık odasına?