Seyma-2436 büyüyünce ne olmak istiyorsun sorusuna bile çok acayip bir cevap verebiliyorlar. Çok soru soruyorlar, soruları hiç bitmiyor. Kendilerini, duygularını çok iyi anlatabiliyorlar. Bazıları uyum problemi yaşıyor, arkadaşlarıyla anlaşamıyor. Çünkü yaşlarına göre olgun oluyorlar. Sanıldığı gibi bütün derslerden 100 almıyorlar. Bazen sınıftaki parlak, çalışkan öğrenciler onların önüne geçebiliyorlar not konusunda. İlgili oldukları alanlar oluyor ve bu konularda gerçekten bilgili oluyorlar.
Bebeklikte her şeyi erkenden yapmaları bir belirti aslında. Burada hep aksi savunuluyor ama yanlış :) erken emekler, erken yürür, erken konuşurlar genelde. Kuzenimin kızı 1.5 yaşında cümle kurmaya başlamıştı, 2 yaşındayken sohbet edebiliyorduk öyle diyeyim :) o kadar küçük çocuğun konuşması çok komik oluyor :) kolunu kırmıştı tam o dönem, koluyla, serçe parmağıyla falan konuşuyordu 🤣 üzülme kolum sen de iyileşeceksin, sen de oyun oynayacaksın diyordu kolunu sevip 🤣