Merhaba bebeğim 3 ay 2 günlük . İl iki ay hergün yatağında uyuttum çok fazla evden çıkmadım uykuları çok güzeldi . Ama etrafımdaki herkes biraz dışarı çık, başka yerlerede alışsın, biblo gibi çocuk büyütüyorsun vs.. yorumlar yapıyorlardı ? Acaba ben mi yanlış yapıyorum diye kafam karıştı ve hemen hemen hergün dışarı çıktık 🙈 annem eltim ve kayınvalidem aynı yerde oturuyorlar . Birine gidince olmuyor diye bi ona bi ona bi saat sonra öbürüne sürekli gidip geldik. Bunu yapan daha çok eşim . Ben düzenle alakalı konuştukça herkes bizde büyüttük büymediler mi diye yorum yapıyorlar. Dinlememeye çalışsamda çok fazla karşı gelemedim eltim ve kayınvalidem çok kırılganlar hemen küsmeye meyilli . Kısacası düzeni bozuldu ve uyumuyor . Gündüz uykusu hiç yok diyebilirim . Uykusu geliyor sürekli esniyor gözleri kıpkırmızı oluyor direniyor . Atak dönemlerini de takip ediyorum ondan olmadığını düşünüyorum şu iki hafta . Önceden uykusu geldiğinde emip gazını çıkarıp yatırdığımda saçını okşayıp ninni söylediğimde uyuyordu . Şimdi yaptığımda direniyor. Oda yorgun bende yorgunum artık . Büyüyor onunda farkındayım ara ara bozuluyordu sonra tekrar düzeliyordu ama şimdi bozulsada düzelme giç olmuyor . Sürekli dışarda vakit geçirip sonra tekrar nasıl düzene sokuyorsunuz ?