Selam Kızlar 18 aylık kızım var,1 yaşından önce demir ilacı kabızlık yaptgı içib kullanmadım, 1 yaşından sonra demiri düşük oldgu için doktor ferro b die şurup verdi onu kullandım dişlerde siyahlık oluşuyor 🤦♀️başına gelen var mı acaba, hiç çözümünü yok mu ki bnun