Anneler yıldım artık Allah aşkına 9 aylık bebek ve herşeyi sıvı pürüzsüz tüketmek istiyor sıvı dediğimde kıvamı biraz fazla olsa yine yemiyor kahvaltı da öyle yumurtaydı peynir di asla tüketmiyor yoğurt tan nefret ediyor. çok üzülüyorum ya yokmu bunun bir çaresi ne vericem ben bu çocuğa yaptığımı döküyorum yazık günah