Merhaba güzel anneler🌺 aylardır forumdayım fakat ilk kez yazıyorum. Kızım kahverengi saçlı doğdu. Doğduğundan beri sağ şakağında bir tutam sapsarı saç var. İki aylıkken saçlarını kestik çok inceydi saçları. Şimdi 4 aylık büyümeye başladı ve o sarı olan yer yine aynı. Bu durumu yaşayan var mı hiç merak ediyorum. Acaba tüm saçı şakağındaki sarıya mı dönüyor yoksa tam tersi o sarı kısım mı koyulaşıyor?