kahvekokusuu Kadın doğumdan olmadı özele gitsin ama geciktirmeden mutlaka gitsin kardeşiniz. Bu değere göre gebelik evet var gibi gözüküyor ama daha kese oluşumu kalp atışı vs kadın doğumda onların takibi gerekiyor boş gebelik mi yoksa normal gebelik mi onu değerlendirmek açısından. Kanaması eğer açık pembe renklerindeyse genelde yerleşme kanaması olarak değerlendiriyor ama tabii ki bunu bir doktorun muayene edip söylemesi gerekiyor. Dediğim gibi hiç geciktirmeden mutlaka bir doktora gitmeli