Lonewolf Aselinannesi0655 biz iki gün önce eşimin numarasını taşıdık.Vodafone den başvuru yapıyorsunuz.Hattınız eve geliyor.
EslemEva_23 Aselinannesi0655 babam yapmış internet üzerinden vodafon müşteri hizmetlerini. Arayın oradan size bilgi verirler
Potkiracagi Geçmek istediğiniz operatör bayiine hat sahibi kim ise onunla birlikte gideceksiniz bu kadar
Aselinannesi0655 EslemEva_23 bebegim var kendğm gitmem imkansız. müşteri hizmetlerinden geçirebilir miyiz ki