Merhaba anneler 4 ay 10 günlük kızım var. 3 aydan itibaren kilo alımı durdu. Son bir ayda 200 gramda ekstradan kaybetti. Kakası bir ara hafif kanlı, her zaman mukuslu ve kokulu olmaya başladı. Üstüne idrar yolu enfeksiyonu ve böbreklerde kristaller oluştu. Son 1 aydır bebeğimin düzeni tamamen alt üst oldu. Emen ağlamayan bebek son 1 aydır 1 göğsü hemen hemen reddetti diğerini de çok az emiyor. Aç kalıyor belli. 1 aydır doktorumuz diyete başlattı. Süt ürünlerini tamamen kestik.kan yok ama mukus devam ediyor. Sürekli ağlıyor. Böyle olunca son 1 haftadır çerez, tahin ve yumurtayı da kestik tamamen. Artık dün diyet mamaya başladık kilo kaybını önlemek için. Ama tadı kokusu çok kötü bebek kesinlikle almıyor. Biberini ağzına koyduğumuzda yüzünü eksitiyor kesinlikle çekmiyor. Çay kaşığıyla zar zor döke döke 3 saatte bir 60 CC alerjik mama icirebildik. O da ağlaya sizlaya 1 saatte. Açıkçası ne yapacağımızı şaşırdık. Memeye yatirdigin an ciyak ciyak ağlıyor uykuluyken biraz emiyor. Resmen gün boyu aç ama yemiyor yemiyor. Ne tavsiye edersiniz. (Smilac alerji maması verdi)