Kbraisik 4 ay 24 günlük gece 1 den önce uyumuyor🤦♀️ beli yere değdikçe ağlıyor.Bu da mı atak oluyor bacım?. Hiç bi şekilde uyutamıyorum. Ağlıyarak uyanıyor. Sürekli kucak istiyor,oyun,ilgi istiyor. Ah be yavrum annende enerji bırakmıyorsun ki senle oynayım. Uykusuzluktan Çok yıprandım çoook😪 (Anaların gözü uykulu)