Tugceden34 Oğlum bugün 27 günlük oldu 5 günlükken sarılık geçirdi hatta bir gün fototerapi tedavisi aldık değerimiz yüksekti. şu anda bir sıkıntı yok ama gözlerinin beyazinda sarı hala var ne zaman geçer anneler??
anayimbenn Tugceden34 bebeğiniz aç kalmasın çok uyursa uyandırıp emzirin ya da mama veriyorsanız mamasını verin 40ına kadar benim düzelmişti tamamen.
KaderturanAlp Tugceden34 3. Ayına kadar devam edebiliyor benm de oğlum 3 ayına kadar gözlerde sarılık vardı ama sonrasında geçti çok şükür
PamirVefa Tugceden34 bende sizin gibi korkmuştum ama araştırdım 3 aya kadar devam edebiliyor Muş tabi sizde takip edin 40 ı çıktığında doktora götürün bn öyle yapcam
uyumayankoala Tugceden34 Eğer anne sütü sarılığıysa uzun sürer, dr bir şey demedi mi bu konuda? Sık sık emzirsenizde, uzun sürüyor malesef, bizdede öyleydi, 3.aya yaklaşırken düzeldi
Balogluubusraa Benimkide sarilik geçirdi doktor durağan sarılık 3 ay sonra tekrar bakarız dedi. Hala sarılık var idrar kan verdik baska sebebi var mı diye gecmiyo yavaş geçiyormuş
Tugceden34 Balogluubusraa Bizde herhangi bir şey yok şükür ten rengi vs düzeldi sadece gözünün beyazinda hafif bı sarı var
Tugceden34 PamirVefa 30 günlükken kontrolü var zaten doktora gideceğiz o zaman bir şey söyler herhalde