BnnrBde Kızlar bebeğim 2 ay 2 günlük emerken kahverengi kısmını bir türlü ağzına alamıyor bu da ona gaz yapıyor ne yaptıysam olmuyor başına gelen ya da önerisi olan var mı ?
Derinmavi Başlarda benimde oyle olmuştu sürekli yara oluyor tam ememiyor bu yüzden saatlerce memede kalıyordu zamanla emmeyi öğrendi 4. Ayda emmeyi tam anlamıyla yapmaya başlamıştı