merhabalar
Gebeliğimin 3. ayindan itibaren başlayan geniz akıntım doğumdan sonra 2.5 ay geçtiği halde hafiflemiş olsa da hala geçmedi. Gebelik hormonlarindan olduğunu düşünmüştüm. aranizda bu durumu yaşayan var mi? Varsa nasıl bir çözüm buldunuz? nem makinesi, limon-nane yağı, banyo sonrasi saçları kurutmak vs gibi çözümler denedim ama işe yaramadı.