Kızlar dün korona sürecim bitti fakat hala öksürüyorum hatta daha fazlalaştı bu beni çok rahatsız ediyor ciğer filmi çektirmek istiyorum göğüs hastalıklarından numara mı almam lazım yoksa 184 ü mü aramam gerekiyor bilmiyorum 🤷♀️ Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi