selin-1903 Eşim eczacıya 4 aylik diye belirtmiş ama pek emin değil gibi verdi diyor üzerinde 4-10 yaş grubu için yazıyor ama siz 4 aylik bebekleriniz için burnumu kullaniyorsunuz https://imgyukle.com/i/iqPMv
zeynepbalci selin-1903 yanlış olmasın ama bunu çok okudum burda sanırım doğru ilaç yine yorumları bekkeyim🤗
Garzenia selin-1903 bebeğin kilosuna göre damla sayısı belirleniyor. Mesela 6 kilo ise 6 damla vermelisiniz
Evrem94 Hulya-6676 sağlık ocağının verdiği ilaçların içerisinde paraben var. İsterseniz bebeğinize vermeyin o ilaçlardan naçizane tavsiyem
Azelia_ Bize doktor 7 damla verin dedi bundan verıyoruz.doktorunuza danısın kilosuna gore mı verılıyor yanlıs olmasın☺️
selin-1903 Azelia_ kac aylik sizin bebeginiz ve sizin ilacın üzerinde de 4-10 yaş grubu için yazıyor mu
selin-1903 Hulya-6676 bize de ondan verdi ancak dün post açmıştım okuyun isterseniz paraben varmis içinde vermek istemedim
Ravzalina selin-1903 merhaba benim kızım 12 aylık 4-5 aydır bunu kullanıyoruz. Hiç bir sorun yok tadını cok seviyor hatta iştah açıcı bir özelliği var demir ilacının. Kilosuna göre damlatacaksınız. Benimki 11 kilo 11 damla veriyorum.
Azelia_ selin-1903 evet yazıyor.4 aylık bebeğim zaten bundan önce verdıgınız d vıtamınınde de 4 yas ıtıbari diyor sorun yok