demirboy Yani inan ki hiç bilmiyorum. Evden çıkmıyoruz, suyumuzu da musluktan hiç içmiyoruz. Arıtma takılı evimde. Nerden oldu nasıl oldu bilmiyorum ama arkadaşımın oğlu da öyle oldu 3 defa hastanede yattı ama o bide. Doktor demiş ki en son, banyo yaptırdığın suyu bile kaynat ılıt öyle yıka çocuğu demiş.