babyrose Merhaba hanımlar.. Ek gıda için araştırma yapıyorum sizce neler olmalı🤔 birde suluk akıtmayan suluk arıyorum bir öneriniz var mıdır??
Gamzedef babyrose Nuk kullanıyoruz akıtma yapmıyor ulaşabileceği yerde duruyor kendi içiyor .emerek içince akıyor çokta gelmiyor çektikçe
babyrose Gamzedef Nuk için okuduğum yorumlarda bebeğin çok çekmesi gerekiyor içermiyor diye okumuştum öyle mi sizce
Gamzedef babyrose aynı biberon gibi bence suluk birazcıkta deneme yanılma yolu alıştırma bardağıyla içemedi mesela benim kızım hep boğuldu .
Canan_sezer Gamzedef evet yorumları okuyordum da benim oglumda öyle bardak dan yada soluklan icince bozuluyor resmen su vermeye korkuyorum
Gamzedef Canan_sezer bizimse öyleyd bu bardaktan çektikçe az az geliyor birden çok gelmiyor tavsiye ederim biz memnunuz