Merhaba, 1 yaşında kızım var. Öyle agresif ki, her şeyi atıp kırıyor. Yüzümüze vuruyor, kolumuzu bacağımızı tuttuğunda yolup atıyor. Öyle zorluyor ki artık. Bel ay sonra da doğum yapacağım. Yaşıtları bebeklere bakıyorum hepsi bildiğimiz nazlı bebek. Bizim ki ise minik bir canavar💆🏻♀️ Acaba normal mi bu durum? Yoksa destek mi almalıyız?