Hanımlar bebeğim 2 aydır hiçbir şey yemiyor çok az yiyor. Artık blw ye geçiş yapacağım çünkü kendisi yemek istiyor 10aylık oldu. Bana kahvaltı için yapabileceğim güzel tarif önerileri verebilir misiniz lütfen? 🥰 cevaplanırsa sevinirim malum burası dedikodu platformu değil sadece