Balkizlarim Prensesannesi38 Hahaha 😂😂 esimmi bile siyah beyaz dan çıkardım adamı 👀😂😂 yakında bunuda yaparız 🐝🐝💪💪
melisaninannesi Prensesannesi38 çok güzelmiş ya biz de oda yapacağız kızıma. Nerden, ne kadara yaptırdınız bir de ölçüsünü yazarsanız çok sevinirim🌺
Muhasebeciana Prensesannesi38 ayyy aynisini bende begeniyorum bende kizimin odasini yaparken aynisindan alicaktim 😁 cook guzel gule gule kullansin nehir hanim 🥰 benim kizimin adida nehir bade 🥰
Eysar Prensesannesi38 Kızımın yatgina bu desenin yastık nevresimini yaptırdım isim yaİli olanlardan çok güzel Duruyor buda güzel iyi günlerde kullanın