[silindi] Yigitzehra fuar hastanesi lale hanım👍 bide telek doğum hastanesinde Hüsamettin bey var o akşam 6-7 arası hasta kabul edio oda ilgili baya
[silindi] FeriDeniz ay Elvan hanım çok ters biri. Bizim arkadaşlara yurtdışında çocuğu bu kadar hasta edince devlet elinden alıo demiş. Değişik Bi tip yani
FeriDeniz Yigitzehra evet. Randevulu kabul ediyor hastalarını. İyi bir doktor olduğu için Epey yoğun.
FeriDeniz [silindi] bilmem. Biz altı aydan fazla bir süredir ona gidiyoruz. Bebeğe karşı çok şefkatli. Anne babaya da çok bilgi veriyor. Hiç dediğiniz gibi bir durumla karşılaşmadım. 🙂
[silindi] FeriDeniz doğrudur ben orda doğum yaptım çıkıcağımız gün geldi döver gibi bu bebekte sarılık var 2 saatte bir emziriceksin dedi ters ters. İnsanı suçlar gibi konuşuyor.
Mustafammerve Kesinlikle murat minici pişman olmazsınız adamın veridgi ilaçlar hemen iyileştiriyor cokk iyi mülayim hastalarına çok yakinen biri
Jeologanne Park hastanesinde Elvan hanıma gittim fena değil fertilife ta murat minici var iyi ilgili bir doktor ama benim içime sinmedi fuar hastanesinde yasin yoldaş var baya ilgilendi yaşı da büyük tecrübeli bir doktor en aklıma yatan o oldu