[silindi] valla ben hiç böyle yapmadım.ben kendim bu kadar sık yersem patlarım herhalde.mideleri ne kadar zaten.ki biz belki 13 aya kadar ağırlık anne sütü gittik.kimi zaman tek öğün ve anne sütü gittik.bazen tek öğün sonra ki saatlerde meyve veya meyveli yoğurt.şuan 17 aylık sabah bazen kahvaltı yapar ,bazen yapmaz.ben ne zaman sofra kurarsam ona da o zaman veririm ya da biraz daha erken.ama hiç tam tamına 3 ana öğün yapmadık ki 3 ara öğün yapalım.zaten birinde yerse ötekinde yemiyor ki.burda görüyorum yok ruşeym,yok bilmem ne unu,keçi boynuzu özü.meyvede evde varsa yer,yoksa yemez.zaten ben yine 13 aydan sonraydı sanırım ne yersem ona da verdim.