Merhabalar. 3 ay 7 günlük oğlum var bir hafta önce rota virüs ve menenjit aşılarını oldu. Zaten kusan çocuğum aşı sonrası aşırı kusmaya başladı ve aşırı sinirli ağlayan bir çocuk oldu. Tam düzelmişti. Bunu yaşayan atlatan var mı.?? Doktora göre aşı yan etkiis ama uykusu vs herşey bozuldu napıcağımı bilemiyorum