Bebeğim 7 aylık. Son dönemlerde emmeyi oldukça azaltti ilk aylarda çok güzel emerdi. Ben de buna istinaden adet oldum sanırım. Psikolojim darmadağan oldu. Sanki artık emmeyecek, sanki sütüm kesilecek . Zaten artık oldukça azaldi. Aramızdaki o muhteşem bağ kesilecek gibi hissediyorum. Bu saçma düşünceye nerden kapıldım bilemiyorum. Adet öncesi ve ilk adetinden böyle hisseden var mi