8 buçuk aylık kızım bu zamana kadar sadece anne sütü almıştı şimdi sütüm çok çok azaldı ek gıdayıda yeterli şekilde almamaya başladı . Mamaya başlamak istedim fakat asla onuda kabul etmedi çok uğraştım 1 damlasına bile deliriyordu normalde çorbalarıda hep sıcak veririm ama sıcaklardan dolayı buzdolabından çıkınca yemeye başladı soğuk hoşuna gitti dğn acaba mamayıda normal yapıp dolaba atsan içermi dedim gerçekten içti. Sorum şu buzdolabından çıkarır çıkarmaz versem mamayı bi zararı olur mu gaz vs olmadı içindeki değerler kayboluyormudur herhangibir zararı varsa lüffen yazın teşekkürler 🌸