Hanimlar Merhaba
Doğumdan sonra kadin dogumcum 3 ay kullanmam icin vitamin (mom vital) kan hapi ve d vitamini verdi.
Fakat ben 3 ay degil 5 bucuk ay kullandim. Vitamin bitince 1 2 gun sonra bende bitiyorum. Şuan bıraktım ama surekli halsizim uykusuz yorgun ve tum vucudum agriyor. Sizler ne durumdasınız? Bebegim 6aylik oldu bu arada hepp kucakci zor uyuyan huysuz bebek.
Tavsiye edeceğiniz vitamin varmi bu suprdyn vs kullanılanıbiliyor mu emzirme surecinde. Kendimi asiri bitkin hissediyorum 😥