Kızım 6 kg. Gün içinde hep yanımda olduğundan saate bakarak sık sık emziriyorum ama gece uyuduğum için çok zorlanıyorum. Çünkü acıkınca ağlamıyor. Önceden gazı olurdu ıkınırdı onu duyup kalkar emzirirdim ya da kıpırdanırdı ona da uyanırdım ama iki gündür o kadar sessiz ki. Ben almasam heralde sabaha kadar uyanmaz. Artık alarm kurmayı düşünüyorum (o da işkence olcak o saatte. Çünkü bazen kendim de uyanabiliyorum o zaman alarm ı iptal et tekrar yeni saate kur falan) 3 aylık bebek ne sıklıkla emmeli. Büyüdüğü için 2-3 saatte bir emmese de oluyor mu. Doktorum kilosuna iyi dedi