Merhaba arkadaşlar, kızım 14 aylık 2. Viral enfeksiyonumuz 4 saatte bir ateşleniyor, calpol veya fitil veriyorum, doktor tüm kan tahlillerini vs yaptı birşey çıkmadı boğazı kızarık kendi kendine geçecek dedi, böyle bir durum yaşayan var mı başka ek ne yapabilirim acaba?