Cok gazli sut alejisi olan bebegim sadece ayakta sallanarak uyuyor biraktigimda 10 dk sonra uyaniyor maksimum ayagimda sallarsam bir saat uyuyor ve uykulari hic derin degil gece bu sorunlari yasamiyorum. Boyle devam etmeli miyim gazli ve kucuk oldugu icin yoksa birseyler denemeli miyim? Tesekkurler