Minikcivcivim kriz anlarında ben şöyle yapıyorum: görebileceği duyabileceği bir yerde alıp sevdiği kitapları okumaya başlıyorum, boya yapmaya, hamur oynamaya, lego yapmaya başlıyorum. Bi yandan da konuşuyorum ay ne güzel oldu vs. Yanıma geliyo ve susup bana katılıyor. Genelde işliyor😊