Eswaq Kizlar dün akşam tavuk pişirdim suyunu bir saklama kapına koydum bugün ısıtıp oğlum a vermek için bir şey olmaz dimi
Mom62636362 Eswaq Çay bardaklarına bölüştürüp dondurun, çorbalarına katın, kendi başına vericekseniz yağlı olur ağır kaçabilir
BurcuKucuk Eswaq tavuk suyunu dolaba soğuyunca hemen kaldırdıysanız buzdolabı kısmında 24 saat o şekilde saklanır.
Okuroya Sadece tavuk suyu mu verceksiniz belki biraz ağır olur. Çorba falan yapıp onun içine bir miktar katsaniz daha iyi olur bence