Dün gidip cinsiyetini öğrendim 16 haftalık doktor içinden ne geçiyor diye sordu ve ben büyük bir sesle kız dedim 😃 malesf dedi ERKEK bebek geliyor dedi 🙄😅ben şok oldum tabi 😳 hocam ilerleyen haftalarda değişmez dimi dedim pipiyi yok edecek halimiz olmadığı için malesf erkek olarak kalıcak dedi 😂😂