Kizlar eşim biontech ikinci dozu oldu belki benim gibi kötü olur yan etki yaşar diye iki gün iznini arka arkaya aldı. Güya ben adama bakacaktım adam bana bakıyor bir regl oldum ağrıdan sancıdan mide bulantısından olucem ya. Çok şükür onda yan etki olmadı. Nefret ediyorum valla bağışıklığım çok dusuk. Emziriyorum aslında güzel de besleniyorum vitaminler de kullandım ama bagisikligim hala düşük. Eşim maşallah turp gibi. Adam hasta olacağı zaman resmen ondan önce ben olup yatak döşek yatıyorum birkere bile doğru düzgün ona baktığımı hatırlamam bu durum canımı çok sıkıyor. Regl olunca çokta sınırlı oluyorum o sancı beni mahvediyor oğlumla bile ilgilenemiyorum. Belkide eşimin şuan halsizligi vs vardır hiç belli etmiyor. Bişey olmaz bana diyor. Bu regl yüzünden doktora gitmeli miyim neden böyle ağır geçiyor.