10 ay 6 günlük oğlum.. Sanki 10. ayın başından itibaren bambaşka bir bebek oldu ya 😌😌😌 Bir hastalık atlattı, ateş, öksürük ondan sonra huy mu değişti anlamıyorum. Ek gıdayı binbir naz ile iki üç lokma yiyor, mamasını asla reddetmezdi şimdi biberona direkt kafasını çeviriyor. Uykuya felaket direnme hali, sürekli ağlıyor 😌🥺😢 Allahım düzelcek mi nolur iyi şeyler söyleyin.. Atak haftasında görünüyor, birde alt dişinden biri daha patlamış 😏😕 Diş mi kuş mu neden böyleee?? Sabrım tükeniyor bazen sesimi bile yükseltiyorum hiç istemeden sonra kahrediyorum kendime… Off fenalardayım a dostlar…