mustafayamaninannesi evet benim gibisiniz ne yazık ki bişey vucudumuzda süt ürettirmiyor, ne yapalım, ben çok doktor gezdim çoğu benle dalga bile geçti artar emzir dediler, inan 24 saat bebeği emzirdiğimi bilirim, yok olmadı, bir tanesi bana senin gibi hiç hastam yok hepsinin sütü var bile dedi, son bir prof buldum prof dr canan karabayır, tamamen süt üzerine uğraşıyor, emzirme videolarımı attım, mamayı içerken bebeğin mutluluğunu attım, dedi sende sıkıntı yok emzirebiliyosun sütün gelmiyor, çünkü mamayı görünce çocuk gülümseme mutluluk :(, ben de tüüüüm yiyecek içecek, yok b12 hapları yok bilmem ne emzirme danışnanın çaylarına kadar tüketmeme rağmen sonuç alamadığım için ilaca başladık ve işte ilaç bitti süt yine eskisi gibi az oldu, inşallah 2. çocuklarımızda bir mucize olurda sütümüz olur, ama olmamasına karşın belki ilk üç ay bu ilaç bizi kurtarır