Zeynep228 Ben sütümü sağıp veriyordum doktorumuz 60 cc süt onu 3 saate kadar götürür 3 saat olup halâ uyanmazsa uyandırın besleyin demişti öyle olunca uyurdu şimdi çok çabuk uyanıp emmek istiyor normal mi diye merak ettim. Bir de dün geceden beri kaka yapmadı biberonla içtiğinde yapardı buda normal mi ki ya kaka yapacak kadar karnı doymuyor mu acaba