ozgedoga1 Anneler eylul itibari ile ise baslayacgim bebegim 6 aylik olucak bebegim gece ve gunduz uykusu emzirerek yapiyorum ama kayinvalidem bakacagi icin bebgimi nasil uyutmam lazim. Siz neler yapıyorsunuz bu konuda 😉😉
Cancan-13-03 ozgedoga1 ben üç buçuk aylıkken başladım hala emerek uyuyor biz mama da kullanıyoruz ben işteyken de biberon alırken uyuyormuş yada karnı doyduktan sonra yer yatıp oynarken uykuya dalıyormuş bazen hallediyorlar yani çok sıkıntı olmuyor 🙂