S_G Anneler elimde aptamil 1 numara mama var bebeğim için almıştım fazla kaldı 800 gr 1,5 yıl kullanım süresi var giç açılmadı isteyene ayrıntılı resim atabilirim açılmadığına dair 125₺ almıştım 85₺ satıyorum
hatice_Akyalcin Hiç açılmamış galiba biz burda 350 Gr 85 TL ye aliyoruz 800 Gr çok ucuz hiç açılmamış dediğiniz için diyorum iki numaraya geçmemiş olsaydık hemen alırdım