2 aylik olmus bebegin topuk kani sonucu gec cikti ve bi degeri yuksek cikti terar kan vermeniz gerekiyor diye dun bizi aradilar ebemizde okadar vurdum duymaz sorumsuz ki asilarimiz falan herseyimizi ben sorararak oglenirim hersi ben soylerim hatirlatirim her yapti asiyi yazmayi unutur ben hatirlatirim bunda da bi ihmali varmi ogrenmek istiyorumtopuk kani sonucu 2 ay sonra cikar mi daha erken cikmasi gerekmiyormu bide bebegimin elinden kan alinca cok kotu oluyorum cani cok aciyor diye😔